Nová moderní úřední deska usnadní občanům vyhledávání a sdílení informací
24. 11. 2025
V pondělí byl na budově úřadu Městské části Praha-Vinoř nainstalován panel, který slouží jako moderní venkovní úřední deska.
Až dosud se všechny dokumenty, které úřad zveřejňoval na úřední desce, musely také vytisknout a v papírové podobě vyvěsit na nástěnku na budově úřadu. Při větru či dešti to nebyl pro úřednice úplně snadný úkol.
Nový panel nabízí občanům přístup jak k informacím, které úřad zveřejňuje na úřední desce, ale umožňuje v nich i vyhledávat podle klíčových slov.
Kromě úřední desky nabízí panel i informace, které jsou zveřejněné na hlavní stránce webu Městské části Praha-Vinoř nebo kalendář akcí.
Pokud na desce najdete informaci, kterou si chcete uložit do svého telefonu či ji s někým sdílet, kliknete vpravo dole na ikonku QR kódu, následně se vám na obrazovce vytvoří QR kód, který si jednoduše vyfotíte, uložíte nebo nasdílíte.
Panel umožňuje upravit zobrazovanou část tak, aby si úřední desku mohli pročíst i lidé malého vzrůstu či lidé na vozíku.
