VINOŘSKÝ VANDRÁČEK 2022

OBOTA 28. KVĚTNA

Vyrážíme od základní školy v 10:00–13:00

Celková délka trasy 7,5 km (min. 4 hodiny)

Popis trasy:

Startuj u základní školy (Prachovická 340) – svůj stánek zde mají BARÁČNICE a rozdávají dětem kartičky s mapkou na razítka a hlavně kynuté, sponzorské buchty od MERHAUTŮ (maková, povidlová, tvarohová – můžeš si vybrat), pokračuj za roh, na nové hřiště u školy tady na tebe čeká první stanoviště 1.BEDMINTON (zajišťuje MT Badminton Academy) a hned naproti je 2.Komunitní centrum VINCENT, další kroky povedou Klenovskou ulicí dolů a do Ctěnického háje, jdi hlavní cestou po žluté turistické značce až ke 3.STŘELNICI, po trefě do černého se vrať do lesa, vyběhni kopeček a pokračuj v vpravo horní cestou k zahrádkářské kolonii (Před Rousínovskou ulicí), tam budou v lese čekat 4.ZAHRÁDKÁŘI, dále pokračuj do ďolíku, jsou tam 5.MYSLIVCI, dále Chvojeneckou ulicí přes přechod na Bohdanečské na fotbalové hřiště 6.FOTBAL FK Vinoř 1928 (tady už máš 2,5km), přes pole směrem k Mladoboleslavské a zatoč vlevo podél Mladoboleslavské zpět do Vinoře a jdi přes přechod k zámku, tam bude stánek sebeobrany 7.KRAV MAGA, projdi vraty do statku kde na tebe čeká velký traktor JOHN DEER 8. Vin Agro, pokračuj do Živanické, u školy přes přechod, u Pohankova rybníku („pohančáku“) do parku V Podskalí,  na hřišti má pro tebe připravený úkol 9.KULTURA VINOŘ, přejdi lávku přes potok a pokračuj ulicí V Podskalí až do Obůrek a do kopce nahoru na 10. Komunitní zahradu PASTVINU (tady už je to 5 km), nevracej se dolů, jdi okolo koní a mlékárny a pěšinkou mezi koňmi a mlékárnou projdi ke skalám 11.HOROLEZCI Satalice, pokračuj okolo rybníka přes hráz k 12.RYBÁŘŮM a mezi ulicemi mezi rodinnými domky dojdi k firmě 13.STROM Propagace, po chodníku, podél Mladoboleslavské nahoru dojdeš do cíle, do farské zahrady pro diplom, vstup je zadní bránou z Mladoboleslavské (ušel jsi 7,5 km ).

V cíli na tebe čeká dřevěný kolotoč a dračí houpačka, občerstvení a přátelské posezení u ohně.

Přejeme krásnou cestu, příjemné zážitky a žádné puchýře. Děkujeme všem statečným, kteří zajišťují stanoviště, a těšíme se v cíli u ohně na viděnou.

Aktuální informace budeme zveřejňovat na facebookových stránkách našeho centra nebo pod QR kódem.